دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X در ایران
نوشته شده توسط : کاشانه مدرن

دستگاه دی وی آر 4 کانال دوربین مداربسته داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X یکی از DVR سری 5 داهوا است که در سال 2018 اولین سری از آن ها روانه بازار کرد. دستگاه XVR5104HS-4KL-X علاوه امکاناتی که در سری 5 داهوا وجود داشت امکان پخش و ضبط تصاویر به 4K را نیز دارد. در ادامه بررسی کاشانه مدرن به بررسی این DVR خواهیم پرداخت.

 

منبع : دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X در ایران

 

مشخصات فنی

دستگاه XVR5104HS-4KL-X از تمامی سیگنال های تصویری آنالوگ اعم IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS پشتیبانی می کند و تصاویر آن ها را پخش و ضبط می نماید. دی وی آر XVR5104 HS 4K قادر به پخش تصاویر به صورت 4K است. چناچه دوربین شما دارای کیفیت تصاویر بالا می باشد به شما پیشنهاد می شود برای استفاده از تمام ظرفیت دوربین خریداری شده و مشاهده کیفیت اصلی دوربین مداربسته خود دی وی آر هایی که قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4K دارند را خریداری کنید.

تعداد کانال

دستگاه دی وی آر XVR5104HS-4KL-X دارای 4 کانال ورودی دوربین آنالوگ است و علاوه بر این 4 کانال آنالوگ ظرفیت اتصال 2 دوربین دوربین تحت شبکه IP را نیز دارد. پس در مجموع می توان 6 دوربین مداربسته را به این دستگاه متصل کرده و تصاویر آن را همزمان پخش نماید.

هارد

دستگاه های دی وی آر برای ضبط تصاویر نیاز به یک هارد اینترنال دارند و باید آن را جداگانه خریداری کرد. دی وی آر 5104 دارای یک ورودی هارد اینترنال است و حداکثر ظرفیت پیشتیبانی هارد 10 ترابایت می باشد. فرمت ذخیره سازی در این دستگاه +H.265 است که باعث می شود حجم تصاویر ضبط شده بسیار کمتر شود و هارد شما دیرتر پر شود.

انتقال تصویر

امروزه بیشتر دوربین های مداربسته امکان انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه را دارند. داهوا نیز ازین قاعده مستثنی نیست. برای انتقال تصویر کافی نرم افزار مخصوص آن را دانلود کرده و دستگاه DVR را به اینترنت وصل کنید.

ورودی و خروجی ها

  • دارای یک پورت شبکه (LAN) برای اتضال به اینترنت و انتقال تصاویر
  • دارای خروجی تصویر HDMI 4K و VGA
  • یک کانال ورودی و یک کانال خروجی صدا
  • پورت RS485 برای منترل دوربین های گردان (PTZ)
  • قابلیت تصویر برداری به صورت Motion Detection (دوربین زمانی تصویر برداری می کند که جسمی از جلوی آن حرک کند. این کار باعث می شود هارد دستگاه دیرتر پر شود)

 

مشخصات ظاهری

جنس بدنه دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X آلومینیومی است و از استحکام خوبی برخوردار است و ابعاد آن 26 × 23.6 × 4.8 سانتی متر است. در جلوی دستگاه DVR داهوا XVR5104HS-4KL چراغ LED نشان دهنده روشن بودن دستگاه و یک پورت USB2.0 قرار دارد و دیگر پورت های آن در پشت دستگاه جای گVفته است.

 

منبع : دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X در ایران





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: